
S'INICIA UN INTERCANVI D'OPINIONS A L'AULA I EN GENERAL ELS INFANTS DIUEN QUE ALTRES ANYS NA MARIA ELENA TAMBÉ HA ANAT A L'AUDITORI I QUE ANAVA AMB ES SEU COTXET I QUE LES MESTRES L'AJUDAVEN A PUJAR SENSE ES COTXET , QUE SI HI HA ESCALES I NO POT PUJAR NA MARIA ANTÒNIA I NA MARGA HAURAN DE PUJAR NA MARIA ELENA I SA CADIRA
NA MARGA DEMANA : A L'ESCOLA NA MARIA ELENA POT ANAR PER TOT ?
SIIIII DIUEN ELLS .
TOTS ESTAN D¡ACORD QUE NO POT ANAR PER LES ESCALES
PERÒ QUE POT ANAR PER TOT , A BLA BLA BLA I A SA CLASSE DE N'AINA HA D'ANAR PER SA RAMPA ,

NO POT ANAR PER SES ESCALES DE DEFORA ( LES ESCALES D'EMERGÈNCIA )
JO LIS DIC QUE ES PERQUÉ SA NOSTRA ESCOLA ES UN EDIFICI BASTANT NOU I NO TÉ BARRERES ARQUITECTÒNIQUES .
SABEU QUE SÓN LES BARRERES ARQUITECTÒNIQUES ?
N'HUGO DIU BARRERES ÉS LO QUE HI HA QUAN SORTIM DE L'ESCOLA .
SI , PERÒ JO HE DIT BARRERES ARQUITECTÒNIQUES .
DECIDIM QUE ÉS UNA BONA PREGUNTA PER INVESTIGAR I APUNTAM A L'AGENDA :
INVESTIGAR QUÉ SÓN LES BARRERES ARQUITECTÒNIQUES ?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada