dissabte, 23 de març del 2019

NOVA RUTINA D'AULA

AQUESTS DARRERS MESOS S'HA DESPERTAT EN LA MAJORIA D'INFANTS UN GRAN INTERÈS PER LA LECTO-ESCRIPTURA.

LA TREBALLAM A TRAVÉS DE LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA, I INTENTAM QUE SIGUI MOLT VIVENCIAL I SIGNIFICATIVA, D'AQUESTA MANERA TÉ MÉS SENTIT PER A ELLS.


CLICAU DAMUNT PER VEURE MÉS FOTOS

UNA DE LES NOVES PROPOSTES QUE FEIM CASI TOTS ELS DEMATINS A LA ROTLLANA ÉS TREBALLAR LES LLETRES DELS REFERENTS D'AULA.
CADA DIA 3 INFANTS REBEN UN POST-IT AMB UNA LLETRA ESCRITA. TOTS JUNTS DEIM EL SO I QUINES PARAULES CONEIXEM QUE COMENCIN PER AQUESTA LLETRA. I ELS TRES INFANTS QUE TENEN EL POST-IT LES INTENTEN ESCRIURE O CONFEGIR AMB LLETRES DE FUSTA O IMANTADES.
DESPRÉS CADA INFANT INDIVIDUALMENT TRIA UNA DE LES 3 PARAULES, LA INTENTA ESCRIURE I FA UNA REPRESENTACIÓ.

VIDEOS ACOMIADAMENT PRIMER

VIDEO COLOR ESPERANZA . FEIS CLICK AQUI  VIDEO FOTOS PRIMER A . FEIS CLICK AQUI