dijous, 25 de gener del 2018

DITA DE GENER

AQUEST MES HEM APRÈS UNA DITA NOVA, D'AQUESTA MANERA TREBALLAM LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA DELS NOSTRES INFANTS, AIXÍ COM LA MEMORITZACIÓ I LA RIMA.

L'AIGUA DE GENER TOT L'ANY VA BÉ!

SEGUIDAMENT, HEM PINTAT AMB PINZELL I TEMPERA ELS NÚVOLS I LA PLUJA.

L'AMIGA ABELLA

DIMARTS ENS VA FER LA VISITA LA NOSTRA AMIGA ABELLA, NA BEE-BOT!
Na bee-boot és un robot, que es programa amb seqüències del tipo “endavant”“enrere”girar a l’esquerra o a la dreta mitjançant uns intuïtius botons de direcció . Aquest robot està pensant per als infants que encara no saben llegir ja  que programar-lo és molt senzill.

PER TANT D'AQUESTA MANERA APRENEM A PROGRAMAR MITJANÇANT LA ROBÒTICA, AIXÍ COM APRENEM SEQÜENCIES I LA DIRECCIONALITAT.


COM PODEU VEURE EL PANELL TRIAT HA ESTAT LES ILLES I ELS PIRATES...ON L'OBJECTIU HA ESTAT GUIAR I PAUTAR A L'ABELLA PER ARRIBAR ALLÀ ON NOSALTRES VOLÍEM! ENS HA ENCANTAT FER MOURE A NA BEE-BOT!



LES NOSTRES EMOCIONS

AQUESTA SETMANA HEM TREBALLAT LES EMOCIONS MITJANÇANT LA CLASSIFICACIÓ D'ELLES.
COM SABEU L'EDUCACIÓ EMOCIONAL TÉ UN PAPER MOLT IMPORTANT EN L'EDUCACIÓ INTEGRAL DELS INFANTS, JA QUE ENS MOVEM I ENS GUIAM PER LES NOSTRES EMOCIONS I SENTIMENTS. PER TANT JUGUEN UN PAPEL ESSENCIAL EN EL NOSTRE DIA A DIA. 

Per tant, la nostra activitat ha consistit en classificar les nostres pròpies emocions a través d’imatges que ja havíem enregistrat prèviament i les hem classificat segons el sentiments o emocions que expressaven; alegria, tristesa, enamorament, por, calma o ràbia.


MITJANÇANT AQUESTS JOCS, ELS INFANTS COMENCEN A POSAR NOM AL QUE SENTEN, AMB L'OBJECTIU D'ARRIBAR A GESTIONAR ELS NOSTRES SENTIMENTS.

VIDEOS ACOMIADAMENT PRIMER

VIDEO COLOR ESPERANZA . FEIS CLICK AQUI  VIDEO FOTOS PRIMER A . FEIS CLICK AQUI